dimarts, 3 de gener del 2012

Podcast de fotografia digital de Guillermo Flores

Mitjançant Itunes fa uns tres anys vaig trobar un podcast d'un fotògraf que es fa dir Memo Flores (Guillermo Flores) que realment estava molt bé. Em vaig adonar que en tenia una pila i, fins l'actualitat, encara va afegint-ne més. Es pot buscar per Itunes, però també té un enllaç a la seva pàgina web.

M'agrada la fotografia i els podcasts d'aquest home realment em van ajudar molt a iniciarme en l'ús d'una càmara reflex quan, fa tres anys i mig, vaig comprar-me la meva. Mireu els primers posts, que comencen el març del 2006, perquè de manera planera i casolana, explica mitjançant vídeos temàtics tot el que refereix a la fotografia digital amb una càmara reflex.
Memo
Fotografia de Memo Flores

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada