divendres, 6 de gener del 2012

Enllaç d'informació a les pistes d'esquí (part 2)

Hi ha una altra pàgina que pot contrastar informació a la de Temps de neu, que és la de l'Associació Catalana d'Estacions d'Esquí i Activitats de Muntanya. Això sí, només hi ha les pistes catalanes.

Hi he pensat en el moment que m'ha vingut al cap buscar informació a veure com estan les pistes d'esquí de fons (de la família d'esquí nòrdic). En aquesta pàgina hi ha informació i enllaços a les respectives pistes d'aquesta disciplina.

No ho he practicat mai, però ja l'any passat m'hi van engrescar (i no em vaig decidir) i, aquest any, estic decidit a provar-ho. La veritat és que l'estat de la neu, avui per avui, no és bo; totes les pistes encara estan tancades. Tot i això, tinc esperança que, properament, podré iniciar-me en aquesta modalitat.

Arribat el moment, i amb coneixement de causa, espero poder fer un comentari sobre la meva primera experiència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada